شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

استیو جابز جزو درس‌های دانشکده بازرگانی بنگلور هندوستان شد

جابز

شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰:۰۰


دانشکده مدیریت و بین‌الملل بنگلور هندوستان تحت تاثیر زندگی استیوجابز در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی درس جدیدی است که راجع به جزییات زندگی جابز است و دانشجویان نیم‌سال چهارم باید بگذرانند.

وایمکس نیوز- یکی از استادیاران این دانشکده می‌گوید فراورده‌ها در کسب و کار حرف اول و آخر را می‌زنند و لازمه نوآوری‌های دوران‌ساز خلاقیت است و خلاقیت هم به نگرش متفاوت نیاز دارد. استیو جابز کوشید تا از رهگذر نوآوری جهان را دگرگون کند.
استیوجابز همرنگ جماعت نبود و سبک مدیریت و رهبری‌اش در چارچوب نظریه‌های سنتی مدیریت نمی‌گنجید. مدام در پی ارایه محصولات جدید بود، محصولاتی که مردم را جذب کنند و از همین رو با ارایه رایانه‌های مکینتاش چند و چون طراحی رایانه را به کلی تغییر داد، با ارایه آیپاد و آی‌تیونز روش گوش دادن به موسیقی را متحول کرد و با ارایه آیفون گوشی‌های هوشمند را به خدمت سرگرمی‌های اجتماعی درآورد. تمامی این محصولات شرکت اپل آیینه‌ تمام نمای نوآوری و مورد پسند کاربران هستند.
استیو جابز در سن 56 سالگی درگذشت اما 241 محصول را به ثبت رسانده بود و از این لحاظ همسنگ نابغه‌هایی چون ادیسون و بل بود. از این رو زندگی استیوجابز بی‌شک ارزش بررسی و مطالعه را دارد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو